neděle 6. října 2013

Dívka z nočních můr

Od K.Blake


Anotace – Uběhly už celé měsíce od chvíle, kdy přízračná Anna Korlovová otevřela dveře do pekla ve svém sklepě a zmizela v něm, ale lovec duchů Cas Lowood to nemůže překonat.
Přátelé Casovi připomínají, že se Anna obětovala, aby on mohl žít — a netoulal se jen světem jako polomrtvý. Cas ví, že mají pravdu, ale v jeho očích se žádná živá dívka, kterou může potkat, nevyrovná mrtvé dívce, do níž se zamiloval.
Vidí teď Annu všude, někdy ve vidinách a někdy v nočních můrách. Ale je tu něco zneklidňujícího — nejsou to jenom sny. Zdá se, že Anna prožívá muka. Kdykoliv se objeví, je trýzněna stále novými a pokaždé hrůznějšími způsoby.
Cas neví, co se s ní stalo, když zmizela v pekle, ale ví, že ať už se jí děje cokoliv, nezaslouží si to. Anna nejednou zachránila Case a je na čase, aby jí oplatil laskavost

Děj – Začínáme půl roku po konci první knihy. V tomto díle, je Cas nešťastný ze ztráty Anny. Mívá o ní noční můry, děsivé příšerné výjevy jak jí neustále někdo mučí, ničí terorizuje, stále dokola. Cassius to vidět nechce, ale něco ho nutí, aby koukal. Nakonec si není jistý, jestli mu přeskočilo, nebo ho Anna potřebuje. Takže se rozhodne jít a za každou cenu jí dostat zpátky z pekla na zem k němu.  Všichni od Matky, Carmel přes Gideona i Thomasova dědečka ho od toho odrazují. Všichni se o něj bojí, jenže jeho láska k Anně je silnější než přesvědčování a výhružky. A tak začíná pátrání po způsobu jak otevřít bránu do pekla….. A jeho přátelé jsou s ním.

Postavy – Jestine , v tomto díle je nová. Je členkou řádu a i takovou čarodějkou. Řád ji vycvičil, aby mohla bojovat s duchy a nejspíš je i zabíjet. Jenže ona nemá své Athame a to Casovo ji neskutečně učaruje… Děvče je hodně svérázné, má prořízlou pusu a je velice inteligentní.


Hodnocení -  Tak tuhle knihu jsem vzala proto, protože jsem četla první a jako správný knihomol nemám ráda neuzavřené čtení.. Dojem, mno je poněkud akčnější než ta první, už to není takový slaďáček. Celkově vyprávění, mám jednu „připomínku“. Téměř vždy, když něco čtu, mám jasné představy. Tady v těch knihách je to psané tak nějak nevím, neměla jsem takový to okno do světa… Jako bych nedokázala vybarvit scény. To mi asi chybělo nejvíc …A celkově, paradoxně se mi líbila víc než první díl. Závěr knihy, slyšela jsem názory, že to asi takhle nemělo být, že je to zvláštní… Mě osobně připadá jako perfektní happy end… Takže s nedočkavostí jak to skončí, jsem ve výsledku spokojená … Takže jo tuhle část už bych i doporučila….





Žádné komentáře:

Okomentovat