úterý 4. června 2013

Knižní řetězovka




11. - Jak často čteš knihy mimo svůj oblíbený žánr?
Tak jelikož můj favorit Apokalyptické a postapokalyptické je zařazen do různých od Young adult přes Horory po Thillery, tak dost často skáču mezi zaškatulkováním. Jinak nepohrdnu snad ničím, až na Harllequinky :) To skutečně není pro mě ...

12. - Čteš někdy jednu stejnou knihu víckrát?
Donedávna jsem stejnou knihu dvakrát neotevřela. Připadalo mi to zbytečné. Vždyť je jich tolik!!! Ale musím se přiznat, že po letech jsem podruhé otevřela Svědectví od Kinga. V současné době mám spadeno na re-reading Přechodu, po kterém bude následovat Dvanáctka. Asi už stárnu....

13. - Dokážeš číst v autobuse?
Dokážu! Kdekoliv při čemkoliv. Pokud mě kniha chytne, je to jak mor, nepustím během žádné činnosti pokud je to jen malinko možné :)

14. - Oblíbené místo na čtení?
V křesle u PC. Noha na stůl, pohodlí a přehled co se kde děje.

15. - Zásady při půjčování knih?
Knihy půjčuji jen jedné kamarádce. Je to človíček, kterému věřím. Občas i rodině, ale tam jen některé, jejich četba jedné knihy je na rok a vrácení v původním stavu dosti nejisté....

Žádné komentáře:

Okomentovat