středa 4. června 2014

Blogger TAG

Blogger TAG

Tak i já jsem byla nominovaná na TAG, Díky Lubošovi  J
Tak se do toho pustím ;)

Pravidla :

1. Pověz o sobě 10 věcí
2. Odpověz na 10 otázek bloggera, který tě nominoval
3. Nominuj 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů za den
4. Vymysli 10 otázek pro ty, které si nominoval
5. Informuj bloggery, že si je nominoval


1.     Pověz o sobě 10 věcí

a)     Jsem stará skoro 30 let, i když se stále cítím na 20  ;)
b)    Jsem máma od 5 dětí ( :O jo magor vím ;) )
c)     Jsem nejstarší z 5 dětí  (kdo by to řekl?)
d)    Bydlím na vysněném baráčku už něco přes rok a stále se nemůžu nabažit tý svobody. Předtím Praha :/
e)      Jsem chaotička J
f)      Mám strach z aut
g)     Jsem samotářka, nesnáším návštěvy na kafe, co jsou 7x do týdne a trvají celý den….
h)    Jsem závislák na energy drinkách
i)       Když se rozčílím, jsem sprostá….
j)       A ANO!!! Miluju knihy :D


2.     Odpověz na 10 otázek bloggera, který tě nominoval

a)     Utrácaš veľa penazí za knihy?
Jak kdy, někdy si třeba 3 měsíce nic nekoupím, ale tak mi „hrábne“ a nechám za ně klidně 3000,-

b)     Najhoršia kniha akú si kedy čítal/a ?
Nenávistní od Davida Moodyho

c)      Obľúbený hudobný žáner ?
Hip hop CZ/SK

d)     Pes alebo mačka ?
Dosud kočka, ale na vesnici raději pes.

e)      Čo by si spravil/a za 100 000 ?
Poděkovala J

f)       Najväčší sen ?
Miami – Florida

g)      Koľko seriálov sleduješ ?
Chicagi Fire, Chicago P.D., Hart of Dixi

h)     Koho by si chcel/a spoznať so svetových osobností ?
Asi nikoho, nechám si svoje představy, realita je někdy krutá, nechtěla bych být zklamaná.

i)        Dovolenka v domovskej krajine alebo zahraničie ?
Doma v pohodlí u bazénu :*

j)        Najlepší relax ?
Večer po splnění povinností kniha ve vaně J



3.     Nominuj 5 bloggerů

Mno tak tohle je oříšek jdu hledat, kdo se ještě nezúčastnil….






Pokud jsem nominovala někoho kdo už má splněno moc se omlouvám ;) Na blozích jsem zatím nenašla tento Tag ;)


4.     Vymysli 10 otázek pro ty, které si nominoval

a)     Jaký žánr nečteš?
b)    Jaká kniha tě nejvíc rozčílila?
c)     Jaký hrdina/ka z knih je tvůj nej?
d)    Kterou knižní postavu by si na místě odstřelil/la?
e)     Jakou knihu by sto za to prožít? Se vším všudy.
f)      Ideální dovolená?
g)     40 stupňové léto nebo -20 stupňový mráz?
h)    Co bys dělala/l, kdyby si nemohl/la číst?
i)       Jak často přeorganizováváš svoji knihovnu?
j)       Jakou knihu bys dal/la přečíst nepříteli?


5.     Informuj bloggery, že si je nominoval


Samosebou ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat