pondělí 2. června 2014

(re)reading Dexter!!!


Tak začíná léto a před námi je slibných cca 90 dní letního počasí, výletů a relaxu na zahradě, u bazénu, na dovolené. Každý knihomol si na jakoukoliv cestu bere své knihy a tráví čas v jiném světě.

Dlouho přemýšlím kdy a jak se vrhnout na pokračování Mé obsese Dextra. Před časem jsem si přečetla 1. díl a pak jelikož jsem zjistila, že další knihy se absolutně neshodují se seriálem jsem skoukla celých 8 sérií. A to co ve mně zanechali je hluboká touha Jednou ject do Miami, poznat Floridu a už se nikdy nevrátit.

Po téhle zkušenosti jsem se knih trochu bála, aby mi nepohltili víc než je „zdrávo“. Ale Jdeme na to. Právě mi došel 7. díl z knižní série vydávané nakladatelstvím BBart.

Takže úkol je jednoduchý. Můj plán je max do konce léta přečíst všechny díly. Pokud se moje obsese projeví byt jen v malém tak mám rozhodně po spánku a pojedu jednu stránku za druhou, jednu knihu bude střídat další, až se prokoušu na konec a ….

Takže kdo se chce zapojit může budu ráda za veškerou účast J. Jinak, kdo se zapojí a má blog může použít hlavní obrázek z článku na svůj blog spolu s odkazem na tento hlavní článek, moc by mi to potěšilo ;) Poprosím Do komentářů:  1. přezdívku
                                                 2. Odkaz na blog (pokud máte a chcete)                                             

Pokud se chcete zúčastnit a nemáte blog, vůbec nevadí, jen mi dejte vědět do Fb zpráv nebo na email Jitulisko@gmail.com , že se účastníte. Během re-readingu uvítám postřehy, jaké máte názory, jak se Vám líbí …


Tak to je asi vše co mi teď napadá. Budu se těšit na reakce ;)





Žádné komentáře:

Okomentovat