úterý 10. září 2013

Knižní detektiv

Knižní útočiště a její autorka Ettelëy má na svědomí akcičku Knižní detektiv. Sice to měla asi plánované jako video, ale i já jakožto ne jediná vložím članek s fotkami. Video je pro mě jaksi nemožné natočit jelikož nemám 5 min klid na video by bylo dosti chaotické... Celkem mi chalenge dala zabrat, některé knihy jsem věděla hned jiné jsem štrachala jak blbec než se mi zadařilo :D A jaké jsou tedy vybrané? Jen se kochejte ....



Knihu, která má na svém obalu či v názvu "knihu"

Tak hned první úkol mi dal zabrat nejvíc. Nejprve jsem prošla celou knihovnu a slovo kniha nikde... Pak jsem prošla přední obálky a opět bez úspěchu... Nakonec jsem sáhla po Levelu 26, který má obaly ostatních knih na zadní straně. Jediný možný kompromis co tu mám.


Klasiku

Julius Verne, to prostě klasika je. Tuhle knížku by měl číst každý :D


Obálku se zvířetem

Tenhle chlupáč je prostě k sežrání....


Knihu v cizím jazyce

Tak tu tady skutečně žádnou nemám.....



Knihu se třpytivým obalem

Rozhodně nejtřitivější je tahle. Dokonce předčí i první díl Přechod....


Obal, na kterém jsou pouze písmena

Tohle bylo taky složité. Nejvíc přibližně splňující úkol je tato kniha. Bohužel Knihu čistě s písmeny není reálné u mě najít....


Knihu, jejíž hlavní hrdina je chlapec/muž

Pokračování Metra 2033, které je momentálně půjčené. 


Nejstarší knížku v knihovničce

Starší u mě asi není, skvost po babičce.


Knihu, která není YA (=young adult=knihy pro dospívající)

K tomuto asi není potřeba žádného komentáře....


Obal knihy, který je namalovaný (není na něm zkrátka fotka)

Dcerky knížka mi zachránila :D


Nejtlustší knihu

1056 stran, momentálně největší v knihovně, ne však z těch co jsem četla... 


Jakoukoli jinou věc kromě knihy

Jo blbostí v knihovničce mám hafec :D


Knihu, která nepatří do žádné série, stojí samostatně

Jedna z nejlepších knih a mých srdcovek apokalyptická tématika ....


Obálku, na které je oko

Tohle na mě koukalo prakticky hned, i přes to, že mám právě rozečtený Erebos ...


Obálku, která se nepovedla

Tahle je fakt ble....


Fiktivní/skutečný deník

Deník podle skutečnosti o závislosti...


Obálku, na které je meč či jiná zbraň

Krvavé nože se počítají ne ? :DDD


Nejpoškozenější knihu

Takhle kniha je jedna z dětství. Je to 365 slůňátek, a je zde na každý den kratičká povídka. Knihu jsem dostala od matky nedávno bohužel ve stavu k pláči. Mám ji jako vzpomínkový poklad....


Knihu s ilustracemi

Děti z Bulerbinu ilustrace co Vám připomenou dětskou nevinnost...



Knihu, jejíž název začíná na písmeno "Z"

Poslední díl z trilogie a podařené nalezení "Z" 






 Tak toť vše. Zadání jsem se snažila držet dle možností co nejblíž. Jak jste na tom Vy? Dokázali by jste složit lépe?

                                                                                                                                                   Jitulisko











Žádné komentáře:

Okomentovat