úterý 10. září 2013

Knižní řetězovka




46. Důvod, kvůli kterému bys knihu vzdala v polovině?
Extrémně nudný nezáživný haluz... Naštěstí se tomu z 99% vyhnu...

47. Máš ráda knihy uspořádané?
Záludné... Nejčastěji je mám podle žánru. Teď aktuálně ve dvou knihovnách a drtivě rozděleno mezi přečtené a čekající ( mám nasysleno).

48. Jsi zvyklá knihy skladovat, nebo je po přečtení pošleš dál?
Knihy skladuju. Až na maliličko vyjímek. Už jsem měla i myšlenku, že bych nějaké pustila dál a místo nich pořídila jiné co mi zajímají, finance jsou omezené, ale já se jich jaksi asi nedokážu vzdát. Co kdyby nějaký potomek četl? Nebo by mi osvítilo, že si ji chci přečíst znova? Ne nedám ráda se na ně koukám a jsem jimi obklopena.....

49. Jsou knihy, kterým se vyhýbáš?
Knihy na styl Harllequin... To je na mě jaksi nestravitelné....

50. Kniha, která tě rozesmála?

Těch je moc. Naposledy snad Ostrov Antrax, tady byly některé hlášky kouzelné.

Žádné komentáře:

Okomentovat