sobota 31. května 2014

Knižní přírůstky

Tak květen byl cekem plodný :)


Jako první se mi doma zjevila hlavně hromádka sci-fi povídek. Moc se na ně těším. bude to ideální četba na "krátké" letní večery a nebo v pauzách mezi hlídáním v lítě u bazénu. Nákup byl veselý Chlap dostal za úkol něco poshánět v Antiku a povedlo se mu to :)


Jelikož V předchozím nákupu byl jen 2. Díl Neff tak bych to nebyla já kdybych si přes bazar nedoobjednala zbylé díly, takže Milenium po pár dnech kompletní....


Další jsou balíčky z bazaru Reset... Jsem na něj zvědavá ;) Pak 3 knihy z Neoluxoru ve výprodeji. Nehlučně jsem chtěla už na nějakou dobu. Kdysi dávno jsem od autora četla Vzpouru oceánů a celkem se mi líbila. Vražedná čísla a Prozrazení... uvidíme :) za nějakých 49kč...No neberte to :)


Pak se spadá i Kniha Až mě uloží do země, tohle bylo takový překvápko z knižního klubu... je to nějaká (prý dobrá) detektivka....



A pak je tu hromada z knihovny... Něco je i "recenzovaný" na blogu...

Takže suma sumárum ten můj měsíční výpadek doháním celkem zdárně ....




Žádné komentáře:

Okomentovat