úterý 1. července 2014

Cestovatelská knižní výzva




Tak jsem se zapojila do celkem zajímavého projektu od KejBí. Jedná se o to knižně procestovat státy. Mno a pro mě jelikož jsem vázaná doma je to nejjednodušší možnost ;) Nebudu nijak extra přehánět a dám si cíl 10 států. Mno i když ne že bych se nepokusila splnit víc…
Ale to už necháme náhodě, jestli a kolik jich ve skutečnosti bude.
Článek budu postupně aktualizovat.





1. -  Již jistá je Arktida, ve které se nacházím právě teď. Mezi námi jsem velice ráda, že jen knižně. V realitě bych tam umřela. Skutečně!!!! Nesnáším zimu….

 - Mississippi, hmmm tam se mi moc líbilo... S těžkým srdcem jedeme dál...

-    - USA - Pátá vlna se tak nějak pohybuje po příchodu mimozemšťanů

     - Miami - Odtud se mi jde s těžkým srdcem... Sluníčko, pláže... Ach.....

        - Iowa - A její obyvatelka s nelehkým "darem"




Žádné komentáře:

Okomentovat