úterý 1. července 2014

Postapokalyptické léto



Ták zlatíčka moje, osvítila mi žárovka a něco mi napadlo. Projektů je plno, a já mám taky jeden!!! Pro mnohé to bude asi jako trest ;)

Zúčastnit se může kdokoliv bloger nebloger-čtenář… Pointa bude, jak již napovídá název postapo…

Tak co si pod tím představit…Jelikož v těchto časech konců světa není, elektrika, technika v drtivé většině nefunguje, nebo je jen pro vyvolené tak si na jednu jakoukoliv skupinu na jeden Vámi zvolený den zahrajeme.

Vyberte si jednu jakoukoliv knihu ze žánru postapo a zkuste si ji spolu s knihou jeden den okusit –představit.

Např. ve Vteřině poté bez elektriky. Po ozáření mutanti… Po zemětřesení zbořené domy, zámky… Po prachu z atomovek tma….

Prostě meze se nekladou. Jde o to Vytvořit fotku s danou knihou s daným námětem. Kdo se do toho položí tak klidně zdokumentovat den např. bez té elektriky (Samo bez Pc, pokud možno bez mobilu, Fb) Je mi jasný, že s dokumentováním je to trochu na štíru těžko si to namalujete na papír :D Ale tak snad pochopíte, co tím chtěla má chaotická mysl říct ;)

Projekt nechám na celé léto, ať si každý tu svou chvilku najde, až nastane a budou vhodné podmínky.

Takže budu ráda za účast a link. Sem do komentářů poprosím potvrzení účasti a poté i link na Váš článek. Na konci prázdnin vyberu ten nejoriginálnější a ten se bude moct těšit na knižní odměnu, kterou budu muset ještě vymyslet… Dejte mi kdo komentářů třeba i přání nějaké knihy co byste si představovali ;)

Ocenila bych, kdyby jste mě odkazovali jako tvůrce projektu ;)

                                         Takže příjemnou zábavu ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat