středa 22. května 2013

Knižní řetězovka





1. - Oblíbená kniha z dětství?
Jako malá jsem moc nečetla. Ani se u nás nikdy neprovozovalo čtení před spaním. Spíš mi bylo čtení ukládáno jako trest, ze kterého se stal koníček. Takže oblíbená kniha byla až víc později. Už ani nevím, kterou to začalo....Vybavuji si serii Stop hrůzy, ale jestli byli první fakt netuším.

2. - Co právě čteš?
Teď mám v rukách Hru o trůny a zatím to vypadá perfektně.

3. - Máš nějakou rezervaci v knihovně?
Momentálně nemám žádnou. Dost knih jsem nakoupila a poslední rezervačku jsem porušila do 30min, když jsem si místo čekání knihu šla koupit. Šlo o Ostré předměty.        

4. - Knižní zlozvyk?
Zlozvyk.. Mno nevím, největší je asi syslení knih. Měla jsem dobu kdy jsem si knihu koupila a hned četla. Nyní si je kupuju dle možností ve velkém a vybírám, kterou otevřu.
Další zlozvyk je používání "záložek". Vždy si nějakou pořídím, ale nakonec skončí bůh ví kde a "záložkou je pak cokoliv od lžiček, dokladů po části oblečení, mobil :)

5. - Co máš právě půjčené z knihovny?
Z knihovny mi tu teď leží Vyhlídka na věčnost od Kulhánka a Dokonalý pár. Avšak zítra se chystám na nový nálet. Tenhle měsíc vedly koupené. Na knihovní zatím nebyl čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat