sobota 4. května 2013

Nádherné bytosti


Nádherné bytosti, první díl ze série-  Kronika prokletých zaklínačů. FILM! OBSAHUJE SPOILERY!!!!

Anotace - Ethan žije v městečku Gatlin v Jižní Karolíně celý život, stejně jako celé generace jeho rodiny. A jedno ví bezpečně – tady se nikdy nic nemění, nikdy se nic neděje. Pak se však objeví Lena Duchannesová a najednou není nic takové, jako bylo dřív. Ethan postupně zjišťuje, že výstřední, zvláštní, nešťastná a nesmírně přitažlivá Lena je z rodiny mocných Zaklínačů a o jejích šestnáctých narozeninách na ni má dopadnout kletba – kletba, která ohrožuje její život. Lenu a Ethana však k sobě váže hlubší pouto, než kterýkoli z nich tuší, a Ethan je možná Leninou jedinou nadějí.

Děj –  Do malého města přijede mladá dívka. Není nijak krásná, až si říkám co na ní je? Všichni na ní koukají jak na vyvrhele. Je přeci z rodiny jiných. To ví přeci všichni, ač nikdo nemá tušení jak moc jiných… Zamiluje se do ní Ethan, začne jí nadbíhat a nenechá se ničím odradit. Ani kouzly, která ho mají od Leny odtrhnout, ani jí samotnou. Leně zbývá pár dní do procesu vybírání strany dobra a zla. Bojí se, že rodinné prokletí ji nutí jít ke zlu, nechce se jí. Zjistí v zaklínačské knize, že aby kouzlo prolomila, musí zemřít někdo, koho miluje. Mno jak to dopadne to si zkoukněte nebo přečtěte ...

Postavy- Ethan je středoškolský student co chce za každou cenu pryč z městečka. Ale jen do doby, než potká Lenu dívku ze svých snů…  A dokáže prolomit jakékoliv kouzlo dřív nebo později. Herec Ethana má kouzelný smích o tom žádná … Ale jako na 16… Herec vypadá na 22 -25. Líbil by se mi tam spíš nějaký ňuňánek, ale co tím smíchem si mi získal.
                Lena – Z počátku vypadá, jak kdyby do školy vpadla z jiné doby, tak 100let zpátky. Ale postupem času buď zkrásní, nebo prostě si vás získá. Oproti prvnímu dojmu je na konci opravdu nádherná. Děvče bojuje samo se sebou.

Hodnocení – Tuhle knihu jsem kdysi viděla na pultu v knihkupectví. Když jsem, ale zjistila, že je to první část z několika, nechala jsem ji být. Nemám ráda čtení série na roky, raději si počkám a pak si je slouskám rovnou najednou.  A nedávno se mi naskytla šance kouknout se na film… Mno popravdě jsem moc neuvažovala a pustila si ho. Po pár chvilkách jsem zůstala přikovaná a čekala, jak to tedy dopadne. A konec filmu!!!! Ten výkřik LENO!!!!!! To mi prostě nakoplo. Hned mám další a tentokrát v knize. Tohle je příběh Síly lásky a já se do něj velice ráda ponořím!

PS: jedničku vynechám, já prostě potřebuju pokračování!





Žádné komentáře:

Okomentovat