sobota 2. srpna 2014

Měsíční chvástačka červenec

Tak je tu další měsíc a další chvástačka ;) Netuším jestli jsem na něco nazapoměla :O Bylo toho totiž opravdu hodně... Snad se tedy nebudu ani opakovat :D


Recenzní výtisky

Moba


Fragment 


Palmknihy









Koupeno ;)












Výhry !!!




A tak nějak komplet.. Už mám skoro 3 police ve dvojřadě a neskutečně mi to ser*... 




Na recenzní výtisky kromě vřesoviště máte všechny recenze na blogu ;) Teď čtu Asylum. Mno a nevím jestli to byla dobrá volba.. Sirotčinec byl neskutečné zklamání nej na něm byly fotky a začínám mít pocit, že i tady to bude podobné... Mno ale nepředbíhejme. Jsem v půlce a vše se ještě může změnit...

Skoro všechny znáte z unboxingů tak se k jednotlivým zatím nebudu rozepisovat.

Jinak se už těším na školní dny kdy budu mít čas a budu se moct věnovat sama sobě a víc čtení. Takovou sbírku co jsem si během léta nakoupila budu postupně pokořovat ;) Takže to vidím na poslední velkou chvástačku a dále budou jen menší nákupy ... 

Potřebovala bych obchodníka s časem a neomezenou kreditku do knihkupectví :D

Tak toť asi vše ;) 37 celkem je obstojné číslo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat