sobota 4. října 2014

Podivné sestry (RC)

Horror School – Podivné sestry (RC)


Autor: CH.Gilman
Série: Horror School (2.)
Žánr:  Pro děti a mládež - Sci-fi a fantasy
Rok vydání: 2014
Počet stran: 128
Nakladatelství:       Fragment

Anotace - Na téhle základní škole se stále dějí divné věci. Lidé se ztrácejí a zase se nečekaně objevují. Jsou však trošku jiní. Jako podivné sestry Priceovy. Robert Arthur a jeho kamarádi Glenn a Karina jsou opět na stopě silám zla. Ukazuje se, že ve škole jsou brány, které vedou do jiného světa. Do strašlivé dimenze obývané duchy a hrozivými nestvůrami. Učitelé a spolužáci jsou ve vážném nebezpečí. Pokud chce Robert se svými přáteli školu zachránit, musí nalézt dostatek odvahy a do jiného světa dobrovolně vstoupit. Dokáží se vrátit včas? A bude ještě cesty zpět?

Druhá kniha navazuje na dobrodružství, které zažili Robert s Glenem v knize Šílený profesor. Tehdy se z ničeho nic ztratila dvojčata ze 7. třídy. Po dívkách jakoby se slehla zem. Pro všechny bylo velkým překvapením, když se o pár dnů později objevili nezraněné. Jako by nic, o ničem nechtěli mluvit, život jde dál a oni jsou přeci v pořádku, nebo ne?

Jak již napovídá název knihy, není vše, tak jak se zdá. V druhé dimenzi, která má brány po celé škole je více a více podivných tvorů, než si naši hrdinové dovedou představit. Když jednou jdou naši hrdinové dvojčata sledovat, zjistí, že jeden z mnoha průchodů je i na dně bazénu. V tuto chvíli ocení, že mají mezi sebou kamarádku Katrin, která je již 30 let po smrti a druhou dimenzi v zámečku zná.

Naši hrdinové se snaží zabránit stvůrám ovládnutí žáků Lowecraftovi školy. Jenže si nemohou být jistí kdo je ještě jen student a kdo už přešel na temnou stranu a své pravé já schovává pod maskou dětských těl….

Kniha opět nezklamala. Je napsaná svižně a celkem zajímavě. První večer jsem zasedla s dětmi, nadšená z pokračování téměř stejně jako oni (konečně nemusím číst první, už asi po patnácté). Jakmile jsem začala číst, upíraly se na mě všechny oči. Ticho, až na můj hlas. Posléze jsem se přistihla, že čtu, i když děti již spí.

Druhý den jsem neodolala a knihu slupla na posezení, prakticky během ranní kávy. Byla jsem zvědavá, co za dobrodružství Naši kluci zažijí a s jakými netvory se budou potýkat.

Z knihy jsme byli zase nadšení všichni. Konec slibuje další pokračování a my se na něj všichni velice těšíme. Do té doby budeme jistě znát oba díly zpaměti. Obálku opět zdobí 3D obrázek. Pomalu jsem se přistihla u myšlenky, že bych ho brala jako záložku.

Takže milovníci pohádkových příběhů si zajisté přijdou na své, i s tímto pokračováním.

Za recenzní výtisk děkuji Fragmentu.


Knihu si můžete zakoupit zde ;) 

Žádné komentáře:

Okomentovat