úterý 7. října 2014

Unboxing !!!

Ták a po hrozně dlouhé době je tu Foto-unbox...
Jelikož jsem stále nachcípaná jak pes, tak jsem se rozhodla pro toto. A jako čekat až se dám do kupy? Mno ne to bych nedokázala :D

Moba sice dnes ráno hlásila, že se stěhují, takže zásilky budou mít zpoždění, ale mě došla krásně dnes :D 

Takže začíná radost ;)







Mno edičáky mám už zkouknuté snad 10x, ale nikdy jich není dost ;)



Anotace, anotace a zase anotace ;) Pro mě stěžejní věc, podle které knihy vybírám ...




Vodní apokalypsa.. Na tu jsem měla spadeno ještě než vyšla. Do výběru recenzentů jsem se nedostala takže byla jasná volba koupě ! 
Pohřben za živa a Mlhy jsou z Mobáckého antiku, kde mají sloupnuté, poškrábané cedulky jakoby vzadu.. Ale to mi vůbec nevadí :D

Pohřben mi okouzlil anotací.. bude to překvapení, jak se bude nebo nebude líbit..

A Od Theorina se mi moc líbila Skrýš, takže začneme prvním dílem série a uvidíme, jak se bude líbit a poté se rozhodnu pro zbylé 3 ;)




Takže po nějaké té době zase něco mého, ač to není žádný megabalík, tak z něj mám neskutečnou radost ;)



Žádné komentáře:

Okomentovat