středa 27. března 2013



Hunger games
Aréna smrti - Kniha VS Film

Anotace: Vítězství znamená slávu a bohatství. Prohra znamená jistou smrt. Hunger games začínají... V troskách bývalé Severní Ameriky se rozkládá země Panem s nablýskaným hlavním městem Kapitolem a dvanácti okolními kraji. Kapitol jim vládne krutou a tvrdou rukou. Poslušnost si udržuje kláním Hunger games - zvrácenou televizní reality show, ve které každoročně jedna dívka a jeden chlapec z každého kraje nedobrovolně bojují o život. Do hry však vstupuje šestnáctiletá Katniss, která se nehodlá podřídit... Překvapivé výsledky zápasu povzbudí obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé? Souborné vydání světového bestselleru.

O této knize jsem zahlídla spousty jé! jůů! Ach!!! Ale nikdy jsem se neodvážila číst recenzi na ni. Avšak i to málo mi stačilo na to, abych si ji vzala do rukou a ponořila se do světa Arény…
Knihu jsem zhltla během pár hodin a potřebovala jsem víc  pak mi partner připomněl že tedy je i film tak jsem se po něm začala pídit . 

Dojmy mám velice rozpolcené, kniha totiž byla hodně silná a film jako vždy osekaný na minimum… Avšak proti svému přesvědčeni, že filmy kazí dojem jsem spustila 2 hodiny očekávání. 
A musím říct že se jim to velmi povedlo, nejsem si do teď jista proč ale v plno pasážích mi šel mráz po zádech co ve filmu nebylo mi běželo na pozadí v hlavě a nejednou mi bylo úzko a draly se mi nežádané slzy do očí…

Emoce se mnou lomcovali až hanba a to je mi skoro 30!!! Prostě síla. Na tento žánr nevídané. 
Nejvíc mi asi vadilo, že Gail? (Hurikán), Reo (Route) -Aspoň tohle mohli ponechat  Nejsem rasistka, ale mé představy postav měli k černochům hooooooooooooodně daleko  Veliké překvapení ne však nemilé 
Navíc vědět pokračování z dalších dílů mno prostě super. Plně chápu rozpoložení lidí, co to již přečetli i humbuk kolem toho…
K tomu pár dní po dočtení někdo na webu nahodil. Že koncem tohoto roku bude do kin vpuštěn druhý dli ve filmové podobě a já s čistým svědomím můžu říct, že se těším!!!!!

Minulý rok v mé top Byl na prvním místě 15minus A tento rok 100% Hunger games v pěti top!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat